Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

ΣΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

Ποια η διαφορά αλήθεια ανάμεσα στο όνειρο και την πραγματικότητα;
Πριν 19 χρόνια περίπου είδα ένα πολύ όμορφο όνειρο.
Ήμουν σε μια πανέμορφη εξωτική παραλία με κατάλευκη άμμο και φοίνικες.
Είχα αράξει σε μια ξαπλώστρα και χάζευα την θάλασσα μπροστά μου που έφτανε μέχρι εκεί που έκλεινε ο ορίζοντας.
Είχε ένα ελαφρύ αεράκι που έκανε τη παραμονή μου κάτω από τον ήλιο πολύ πιο όμορφη και μια εξαίσια μυρωδιά ιωδίου της θάλασσας με χαλάρωνε ακόμα περισσότερο.
Δίπλα μου υπήρχε ένα κοκτέιλ και τροπικά φρούτα σε μια τεράστια πιατέλα.
Κάπου από το βάθος ακουγόταν μία ρέγκε μελωδία που παντρευόταν θαυμάσια μαζί με τον ήχο των κυμάτων .
Όλες οι αισθήσεις μου ήταν ευτυχισμένες .
Ξαφνικά κατάλαβα σ’ όλο αυτό το ειδυλλιακό τοπίο ήμουν μόνος μου.
Πριν ολοκληρώσω την σκέψη μου ένα πανέμορφος ξανθός άγγελος με πανέμορφα λευκά φτερά βρέθηκε δίπλα μου.
« Είναι κρίμα να είσαι μόνος σου σε όλη αυτή την ομορφιά έτσι αποφάσισα να σου κάνω παρέα», μου είπε. Και συμπλήρωσε:
« όσο διαρκεί το όνειρο σου θα τα έχεις όλα, αλλά όμως όταν ξυπνήσεις θα μείνει μόνο αυτό που ευχαρίστησε περισσότερο της αισθήσεις σου σήμερα αυτό που σου φάνηκε πιο όμορφο από όλα αυτό που σε έκανε να νιώσεις πραγματικά πλήρης και ευτυχισμένος».
Ήταν πραγματικά το πιο τέλειο όνειρο που έχω δει και μου φάνηκε ότι κράτησε μήνες αλλά όλοι ξέρουμε ότι τα όνειρα διαρκούν μόνο λίγα λεπτά.
Έτσι κάποια στιγμή ξύπνησα .
Δεν άνοιξα αμέσως τα μάτια μου γιατί είχα αγωνία για το τι θα δω.
Προσπάθησα μόνο να ακούσω τον ήχο της μουσικής και των κυμάτων να νιώσω στα χείλη μου την γεύση του κοκτέιλ.
Μάταια όμως.
Κάποια στιγμή αποφάσισα να ανοίξω σιγά σιγά τα μάτια μου.
Το πρώτο πράγμα που αντίκρισα ήταν το ταβάνι του σπιτιού μου οπότε όπως καταλαβαίνεται πάνε οι παραλίες οι εξωτικές και όλα όσα χάρηκα στο όνειρό μου.
ΟΛΑ;;
Μπα δεν νομίζω γιατί οι άγγελοι δεν λένε ψέματα.
Έτσι κοιτάζοντας δίπλα μου είδα τον πανέμορφο ξανθό άγγελο να κοιμάται δίπλα μου.
Έλειπαν βέβαια τα λευκά φτερά του αλλά παρέμενε ότι πιο όμορφο είχα δει ποτέ μου.
Τελικά το όνειρο μου συνεχίζεται καθημερινά τα τελευταία 19 χρόνια μόνο που πια δεν φοβάμαι μην ξυπνήσω ξαφνικά.
Σε αγαπάω πολύ άγγελε μου και χαίρομαι καθημερινά για την επιλογή μου.

1 σχόλιο:

  1. Αυτά είναι τα ωραία!
    Μακάρι όλοι να βρούμε τους αγγέλους μας χωρίς φτερά!
    Να κοιμούνται δίπλα μας και να τους βρίσκουμε εκεί ξυπνώντας.
    Αρκεί να μην ροχαλίζουν!
    :)
    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή